Virtualni joga studio

Joga niso le telesni položaji in tehnike meditacije, čeprav je joga vse to. Spoznajte jogo skozi lastno izkušnjo. Vrata so odprta. Samo vstopiti morate.

Joga za boljšo koncentracijo

Veselje na eni nogi – igra ravnotežja: položaji: v katerih moramo 'loviti ravnotežje', izboljšajo našo koncentracijo, umirijo naše misli ter krepijo mišice nog.

9. 12. 2010

Sledeče zaporedje napravimo najprej na eni nogi in nato še na drugi.

1. Vrksasana: asana drevesa – stojimo na eni nogi ter drugo pristavimo ob stegno (ali nižje), dlani združimo pred srcem ter zadržimo za pet dihov.

2. Utthita hasta padangustasana: najprej iztegnemo nogo naprej in zadržimo z isto roko palec na nogi, po petih dihih odpremo še na stran in še tu zadržimo za pet dihov.

3. Zasuk: stegnjeno nogo zadržimo z nasprotno roko (ali pa primemo z nasprotno roko za pokrčeno koleno) ter rotiramo trup proti nogi, pogled usmerimo za iztegnjeno roko. Zadržimo za pet dihov.

4. Objem: z rokami objamemo pokrčeno nogo ter se s trupom čim bolj približamo stegnu. Zahvalimo se sebi, da smo izvedli to intenzivno ravnotežnostno sekvenco! :)

Daša Lakner, www.agniyoga.si

Video: Joga za boljšo koncentracijo

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri