Video: Joga za hujšanje (3. teden)

Pred vami je nov sklop dinamičnih jogijskih položajev, ki se jih boste naučili izvajati v 3. tednu našega programa.

30. 9. 2009


Cikel treh telesnih položajev ponovite vsaj 4-krat, pred izvajanjem izvedite najmanj 6 pozdravov soncu in cikel telesnih položajev, ki smo vam jih predstavili v 1. in 2. tednu.

Joga za hujšanje - 3. teden

Izboljševanje ravnotežja: bojevnik III
Stabilizatorji, izboljševanje ravnotežja: stoja s prednoženo nogo z rotacijo trupa
Nožne mišice: stol na eni nogi

Izvajanje

Začnemo v vzravnani stoji. Z vdihom dvignemo roke nad glavo, nato pa počasi z izdihom prehajamo s trupom naprej, hkrati pa dvigujemo eno nogo nazaj. Zadržimo v točki, kjer iztegnjena noga zadaj in trup tvorita ravno linijo, vzporedno s podlago.  Za 3 vdihe in izdihe.

Z vdihom se izprejšnega položaja vzravnamo, zanoženo nogo pa sedaj povlečemo naprej in jo dvignemo visoko, kolikor gre. Z nasprotno roko se primemo za stopalo, drugo roko pa zaročimo in zasučemo trup. Zadržimo 5 vdihov in izdihov.

Vzravnana stoja. Ob vdihu dvignemo roke navzgor ter pokrčimo kolena, zadnjico pa potisnemo navzdol. Pazimo da kolena ne uidejo preko linije prstov na nogah. Nato počasi dvignemo eno nogo od tal in zadržimo  položaj na eni nogi za nekaj vdihov in izdihov.

Sandra Laznik

 

Ogrevanje: pozdrav soncu

Joga za hujšanje - 1. teden

Joga za hujšanje - 2. teden

Jogijski program za 3. teden - Jogijski program za 3. teden

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri