Joga za čvrsto zadnjico

Pred vami je deseti teden shujševalnega programa s pomočjo joge. Tokrat se posvečamo jogijskim položajem za čvrsto zadnjico.

18. 11. 2009

1. Dotik neba

Začetni položaj: leža na trebuhu

Izvajanje: Dlani postavimo ob telo, opremo se na brado in nožne prstke. Nato ‘odlepimo’ boke in spodnji del trebuha  nekoliko od podlage. Dvignemo eno nogo visoko navzgor, tako da peto potisnemo čim višje; Zadržimo za 3 sekunde, nato spustimo nogo nazaj na podlago in ponovimo še na drugo stran.

2. Deska z zasukom

Začetni položaj: na vseh štirih (položaj deske)

Izvajanje: Dvignemo eno nogo, peto obrnemo navzgor . Nato pokrčimo nogo v kolenu ter z zasukom prenesemo golen in stopalo preko linije telesa.  Koleno poskušamo dvigniti čim višje, hkrati pa imamo občutek kakor da se želimo s stopalom dotakniti zadnjice.  Pazimo, da se v bokih na zasučemo preveč, poskušamo jih obdržati kot v začetnem položaju. Zadržimo za vdih in izdih nato se  počasi in kontrolirano vrnemo v začetni položaj in ponovimo še na drugo stran.

3. Narobe skleca (težja varianta)

Začetni položaj: sed s pokrčenimi nogami, opora na dlaneh, ki sta za hrbtom

Izvajanje: Začnemo tako ,da v začetnem položaju najprej iztegnemo eno nogo predse, le ta se ne dotika tal. Nato se opremo na dlani in dvignemo boke in zadnjico čim višje, tako da je iztegnjena noga v liniji s trupom.  Pogled je ves čas usmerjen naprej. Dvignemo roko, ki je nasprotna iztegnjeni nogi ter zadržimo za 5sekund. Nato položimo roko nazaj ter se vrnemo v začetni položaj. Ponovimo še na drugo stran.

Sandra Laznik

Jogijska vadba za 10. teden - Jogijska vadba za 10. teden

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri