Virtualni joga studio

Joga niso le telesni položaji in tehnike meditacije, čeprav je joga vse to. Spoznajte jogo skozi lastno izkušnjo. Vrata so odprta. Samo vstopiti morate.

Poletna jogijska vadba z Robertom Hönnom: 7. teden

Drevo raste iz svojih korenin in osnova naših stoječih položajev so noge in medenica. Zato se bomo zadnja dva tedna našega izziva ukvarjali s temeljem. Moč, ki ni koordinirana, nima velike vrednosti, hitro pridemo na točko, ko se je potrebno vrniti na iskanje najšibkejšega člena. Ta je pogosto povezava tega, kar je spodaj in tistega, kar je zgoraj.

19. 8. 2015

Tokrat se bomo posvetili vaju Izmenični izkoraki. Stopite v sebi primeren izkorak, približajte zadnje koleno podlagi, a se je ne dotaknite. Trup ostaja nad zadnjim kolenom. Hrbtenica je v nevtralni legi. Zamenjajte nogi.

Izvedba

Ko ste prepričani, da ste našli sebi primerno različico položaja, preverite, če lahko v spodnji legi položaja vztrajate približno 10 sekund (leva noga zadaj). Zamenjajte nogi.

Brez premora spet spustite koleno leve noge proti tlom. Vztrajajte 9 sekund. Zamenjajte nogi.

Po takem obrazcu z vsako nogo vztrajate v položaju najprej 10, potem 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 in 1 sekundo.

Hatha Flow - 7. del

V nadaljevanju videa sledi 6. praksa joge iz dvd-ja Hatha Flow, ki jo simultano izvajajo trije učitelji. Boštjan (na desni strani ekrana) izvaja najbolj začetniku prilagojene položaje, Eva prikazuje srednjo zahtevnost položajev in Robert bolj zahtevno različico.

Priporočila za varno in učinkovito prakso:

  • vsaj dve uri pred prakso ne imejte večjega obroka;
  • pred prakso očistite nosnice, izpraznite mehur in črevo;
  • jogo izvajajte bosi;
  • telo je zjutraj manj gibljivo. Spoštujte svoje omejitve;
  • v kolikor imate akutne težave, se praksa odsvetuje. Izvajajte le sproščanje;
  • v času menstruacije izpustite obrnjene ali inverzne položaje. Priporočam izvajanje predklonov in zasukov. Vinjaso, povezovalen element prakse, po potrebi nadomestite z nekaj vdihi in izdihi.
  • v času nosečnosti se glede programa posvetujte s svojim ginekologom;
  • v primeru kroničnih bolezni, hujših poškodb kosti, hrbtenice, ostalih bolezenskih stanjih in v času okrevanja po poškodbi se pred prakso o programu posvetujte s svojim zdravnikom.

Avtorji video zapisov ne morejo prevzeti nobene odgovornosti za poškodbe, ki bi nastale ob vadbi. Če ste v dvomih, se glede izvedbe posvetujte s primerno usposobljenim strokovnim kadrom!

Pripravil Robert Hönn, E-RYT (izkušeni učitelj joge), in strokovni vodja registrirane šole joge RJS Joga Do in mentor TOČKE JOGE.

Poletna joga 7. del

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri