Katera hrana posameznim astro znamenjem najbolj prija v hladnih mesecih? (2. del)

Zdrava prehrana je v hladnejših dneh odločilnega pomena, zato bi bilo priporočljivo uživati več živil, ki vam dajejo moč in vas pogrejejo ter hkrati poskrbijo za zadostno količino mineralov in vitaminov v telesu.

Katera hrana posameznim astro znamenjem najbolj prija v hladnih mesecih? (2. del) (foto: Shutterstock) Shutterstock
30. 11. 2015

Vsako znamenje v živalskem krogu ima svoje navade in obožuje različno hrano, vendar je določena hrana za posamezna znamenja še zlasti pomembna, zato se poskusite vsaj približati smernicam zdravega prehranjevanja. Ognjena znamenja v hladnih dneh ne boste imela takšnih težav, saj obožujete pekočo hrano.

Tehtnica

Začeli boste paziti, kaj jeste, saj ste opazili, da ste se v zadnjem času nekoliko zredili. Kombinacija obiska telovadnice in zdrave uravnotežene hrane bo za vas zagotovo zmagovalna in vam bo dala nov zagon in voljo, da oblečete kavbojke, ki jih že dolgo opazujete.

ŽIVILO, KI VAS BO ZAŠČITILO: AVOKADO

Avokado velja za enega najbolj zdravih sadežev na zemlji, saj v večjih količinah vsebuje kar 25 esencialnih hranil, med drugim vitamine A, B, C, E in K ter baker, železo, fosfor, magnezij in kalij. Poleg tega je bogat še s prehranskimi vlakninami, beljakovinami in drugimi fitokemikalijami, kot so betasitosteroli, glutation in lutein, ki nas lahko varujejo pred različnimi boleznimi. Avokado odlikuje tudi veliko zdravih mononenasičenih maščob in je bogat z betasitosterolom, ki pomaga zniževati raven holesterola v krvi.

Škorpijon

V hladnih dneh boste izbirali bolj močno in celo mastno hrano, vendar se poskusite kiosku z bureki ali restavracijam s hitro prehrano kljub temu večkrat izogniti. Saj veste, da se v zimskem obdobju kilogrami kopičijo veliko hitreje kot icer, pijte tudi več tekočine.

ŽIVILO, KI VAS BO ZAŠČITILO: FIGE

Fige vsebujejo veliko kalcija, železa in kalija ter zelo malo maščob. Sveže fige imajo zelo malo kalorij, kar štirikrat manj kot posušene, saj vsebujejo do 15 odstotkov sladkorja, zato so primerne za vse, ki uživajo večinoma dietno hrano. Posušene fige vsebujejo tudi do 60 odstotkov sladkorjev in imajo nekoliko manj vitaminov kot sveže. Sicer oboje poleg navedenih mineralov vsebujejo tudi veliko magnezija in fosforja, bogate pa so tudi z encimi in vlakninami, ki delujejo pomirjevalno. Fige pospešujejo presnovo, urejajo prebavo in odpravljajo zaprtje, čistijo sečne poti ter koristijo jetrom in žolčniku.

Strelec

Nikar zaradi svojega tempa v hladnih dneh ne preskakujte obrokov. Raje si naredite nov načrt, ki naj vključuje več beljakovin in več gibanja, s katerim si boste vrnili energijo. Zamikali vas bodo slani prigrizki, zlasti ko boste v kinu s prijateljem, ob katerem boste popolnoma sproščeni.

ŽIVILO, KI VAS BO ZAŠČITILO: BANANA

Raziskava je pokazala, da je banana lahko naravno zdravilo za določene oblike depresije. Vsebuje namreč protein triptofan, ki ga naše telo pretvarja v serotonin, poznan tudi kot hormon sreče. Banane vsebujejo železo, pomagajo tvoriti hemoglobin v krvi in zdravijo anemijo. Vsebujejo malo soli in veliko kalija, ki je zelo pomemben za vzdrževanje krvnega tlaka. Banane ugodno vplivajo tudi na možgane, izboljšujejo koncentracijo in krepijo spomin. Ker vsebujejo veliko vitamina B, pomagajo pri umirjanju živčnega sistema. Če ste pogosto pod stresom, jejte banane.

Kozorog

Hrana bo za vas v hladnejših dneh zelo pomembna, zato boste upoštevali pravila zdravega prehranjevanja. Z veseljem se boste udeležili vseh večerij, na katere boste vabljeni. Morda tudi sami nastopite kot gostitelj, in sicer z malce drugačnimi okusi.

ŽIVILO, KI VAS BO ZAŠČITILO: HREN

Belo meso korenin je zakladnica vitamina C, saj ga vsebuje kar dvakrat več kot limona. Poleg vitamina C v hrenu najdemo tudi vitamine skupine B, minerale kalij, kalcij in magnezij, številne antibiotične snovi, fosfor ter značilna eterična olja, ki dajo hrenu piko na i. Med njimi je treba omeniti gorčično olje, ki ugodno vpliva na prebavo, deluje proti zlepljanju krvnih ploščic, širi kapilare, povečuje prekrvavljenost in se zelo priporoča ljudem, ki imajo težave z artritisom ter protinom. Krepi imunski sistem, pospešuje prebavo in prekrvavitev, je diuretik, razkužuje in celi ran. V zdravilstvu so ga uporabljali že stari narodi, predvsem njegovo svežo korenino pri pljučnih, kožnih in drugih obolenjih.

Vodnar

Ker boste želeli shujšati nekaj kilogramov, vas lahko to popelje še v večjo nervozo, ki vodi v nenadzorovano poseganje po sladicah. Privoščite si bolj kakovostno hrano, in sicer tokrat v nekoliko manjših količinah. Naj bosta sadje in zelenjava vaša prijatelja.

ŽIVILO, KI VAS BO ZAŠČITILO: BRUSNICE

Brusnice so zakladnica vitaminov, mineralov in dietnih vlaknin. Poleg vitamina C, ki ga je največ in daje brusnici kiselkast, kar malo trpek okus, so prisotni tudi vitamini A, B1, B2, B3 in K. Med minerali imajo pomembno vlogo natrij, kalij, kalcij, magnezij ter fosfor. Jagode vsebujejo glikozide (sladkorje) in lutein, ki je zelo pomemben za naš vid in za zdrave oči. Je antioksidant, ki preprečuje arterijske spremembe v rumeni pegi in tudi nastanek sive mrene. Sok iz brusnic priporočajo osebam, ki so nagnjene k boleznim sečil. Sveži brusnični sok vsebuje tudi ogromno pektina.

Ribi

Čeprav se hladnih dni veselite, boste kljub temu hrepeneli po večerjah in kosilih v domačem krogu. Najboljša izbira za vas bo sezonska hrana v kombinaciji z beljakovinami. Za mizo pa bo seveda pomembna tudi dobra družba, od katere bo odvisno, koliko se boste potrudili.

ŽIVILO, KI VAS BO ZAŠČITILO: BRSTIČNI OHROVT

Rezultati raziskav so pokazali, da lahko sulforafan iz brstičnega ohrovta prepreči razvoj raka, ki ga povzročajo genetske predispozicije. Ohrovt vsebuje veliko askorbigena, ki se med kuhanjem cepi in sprošča vitamin C. Poleg tega vsebuje še vitamine E, B6 in K, veliko folne kisline ter minerale kalij, kalcij in železo. Izredno dragocen je zaradi visoke vsebnosti vitamina C, s čimer pomembno prispeva h krepitvi imunskega sistema in obrambnih mehanizmov organizma. Poleg špinače je ena izmed redkih vrst zelenjave, ki vsebuje veliko količino koencima Q 10, antioksidanta, ki je topen v maščobah in ima preventivno funkcijo pri varovanju srca.

horoskop.si

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri