Ženskam kronično primanjkuje vitamina D

Znana britanska zdravnica in avtorica številnih knjig, Marilyn Glenville, je skozi prakso ugotovila, da večini žensk primanjkuje vitamina D.

26. 11. 2010

Ta manjko je pogosto zaskrbljujoče velik, celo do desetkrat nižji od optimalne ravni vitamina D v organizmu.

Brez vitamina D telo ni sposobno absorbirati kalcij, kar pa je (kot dobro vemo) zanesljiv recept za osteoporozo.

Znanstveniki danes vedo, da bi bila za preventivo dovolj že zelo majhna količina kalcija, seveda pa mora biti organizem optimalno založen z vitaminom D, s pomočjo katerega bo kalcij lahko izkoristil. In seveda velja tudi, da je lahko kalcija v izobilju, pa nam to prav nič ne pomaga, če nam bolestno primanjkuje vitamina D.

Vitamin D ima tudi druge pomembne blagodejne učinke na telo:

  • jača imunsko odpornost,
  • pa tudi omejuje njegovo pretirano delovanje (kar je značilno za avtoimunske bolezni, včasih premočan imuno sistem lahko povzroči tudi splav),
  • znižuje tveganje obolevanja za rakom na dojkah,
  • zavira vnetne procese v telesu in tako ščiti pred kardiovaskularnimi boleznimi, osteoartritisom in mnogimi drugimi obolenji.

Vitamin D telo pridobiva iz ‘dobrega’ holelesterola in če je tega v telesu malo, ga bo telo pričelo proizvajati kar iz ‘slabega’ holesterola (torej holesterol, ki ga pod tem imenom vsi dobro poznamo in ki je na še kako slabem glasu).

Glavni viri vitamina D:

  • rumenjak jajca,
  • ribe in morski sadeži,
  • (zdravo, že nekajminutno) sončenje!

Nasvet: Če ste se odločili, da ga boste v svoji prehrani dodali kar v obliki prehranskih dodatkov, izberite vitamin D3, saj naj bi bil ta najbolj učinkovit.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri