Sensa kuharski tečaj: Zajtrki za zdrav začetek dneva

Zaradi izpuščenega zajtrka se za ves dan poruši ritem prehranjevanja. Ponujamo vam izbor okusnih zajtrkov, ki smo jih pripravljali na Sensa kuharskem tečaju, pod vodstvom Maria Sombolca, strokovnjaka za prehrano.

Sensa kuharski tečaj: Zajtrki za zdrav začetek dneva (foto: Mateja Jordović Potočnik, shutterstock) Mateja Jordović Potočnik, shutterstock
2. 12. 2011

Hitri zajtrk - smoothie

  • 100g skute
  • do 2 dcl vode
  • 1 žlica naravnega lešnikovega masla
  • gozdni sadeži po okusu (npr. borovnice)
  • lahko začinimo z vanilijo, cimetom… in za bolj popoln obrok dodamo žlico sirotkinih beljakovin.


PRIPRAVA:
Vse skupaj zmiksamo v blenderju ali s paličnim mešalnikom

Namaz iz čičerike

Zakaj ta izbor?

Ker telo po nočnem postu potrebuje kapljico srcu prijaznega olja, šopek vrhunskih vlaknin, ki jih podari čičerka, drobec česna, varuha naše odpornosti, moč naravnega arašidovega masla in za povrh še limono in himalajsko sol.

Če to simbiozo sestavin namažete na kos polnovrednega kruha, je zdrava celota zakrožena. Namaz iz čičerke na kosu stebelne zelene, polovici paprike ali kakšni drugi zelenjavi je lahko tudi odlična malica.

Sestavine:

  • 250 g čičerike
  • česen
  • arašidovo maslo
  • olivno olje
  • limonin sok
  • sol, poper


PRIPRAVA:
Čičeriko predhodno za nekaj ur namočimo, nato jo skuhamo. Odcedimo ter spasiramo (npr. s paličnim mešalnikom). Ker je precej suha ji za lažjo obdelavo (in boljši okus) dodamo malo česna, žlico arašidovega masla, limonin sok ter olivno olje. Po okusu začinimo s soljo in poprom. Namažemo na rezino polnovrednega kruha; zraven se dobro poda domača skuta.

Ovseni praženec

Zakaj ta izbor?

Ker bodo ekološka jajca poskrbela za sitost, porcijo maščob in zaščitni holesterol HDL. Prvovrstne ogljikove hidrate prinašajo ovseni kosmiči, lanena moka poskrbi za vlaknine, goji jagode pa so vrhunski vir antioksidantov in vitamina C. Vse skupaj je več kot odlično za jutranje polnjenje energijskih rezerv.

Sestavine:

  • 100g ovsenih kosmičev
  • dve jajci
  • eno manjše jabolko
  • pest goji jagod (ali rozin)
  • žlica lanene moke
  • cimet, vanilija


PRIPRAVA:
V razžvrkljani jajci vmešamo ovsene kosmiče, namočeno suho sadje, naribano jabolko ter dodamo začimbe. Pustimo stati 5-10 minut, da se ovseni kosmiči lepo namočijo. Ponev namažemo z malo masla ter zmes popečemo na rahlem ognju, da spodaj rahlo zarumeni; obrnemo in po želji »omleto« z lopatko v ponvi nadrobimo. Posladkamo se še s topim šmornom, okusen je pa tudi hladen in primeren za malico.

Omleta z bučkami in korenčkom

  • polovica bučke
  • en korenček
  • dve jajci
  • sol, poper in druge začimbe po okusu


PRIPRAVA:
V razžvrkljani jajci vmešamo nastrgano bučko in korenček. Maso vlijemo v segreto rahlo namaščeno ponev ter na rahlem ognju pokrito popečemo, da spodnja stran rahlo zarumeni ter jajčka zakrknejo. Obrnemo ali zgolj prepolovimo, popečemo še minutko-dve ter postrežemo posuto z malo prha kurkume in sveže mletim poprom. Omleta se dobro obnese tudi kot hladna malica.

Besedilo in stiliranje: Ž. K., fotografije: Mateja Jordović Potočnik, shutterstock

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri