Odpravite težave s prebavo in trebuhom

Pripravili smo nekaj vaj, ki naj bi z rednim izvajanjem koristile vsem, ki imate težave s slabo prebavo, zaprtjem, težave s kislino, napihnjenostjo, plini, sladkorno boleznijo ter krčnimi žilami.

11. 1. 2014

Poizkusite si vsak dan vzeti vsaj nekaj minut in ponavljajte asane,dokler težave ne izginejo.

Vaj naj ne delajo ljudje z resnimi težavami s hrbtom, išiasom ali takoj po trebušni operaciji.

1. Uthanpadasana (dvig obeh nog)

Ulezite se na blazino, dlani obrnite navzdol, potisnite križ v tla ter močno stisnite trebušne mišice. Z vdihom dvignite obe nogi naenkrat ter jih počasi z izdihom spuščajte. Ponovite 10-krat. Počivajte in naredite še eno ponovitev. Ta asana krepi trebušne mišice in masira organe. Krepi prebavni sistem, spodnji del hrbta, medenične mišice ter mišice presredka.

2. DŽhulana Lurhakanasana(zibanje in valjanje)

Pokrčite noge na prsni koš ter se objemite okoli kolen. Nekajkrat se zazibajte naprej in nazaj ter desno in levo. Ta asana masira zadnjico, boke ter hrbet. Še posebej je koristna zjutraj.

3. Šava Udarakaršanasana (ležeče zvijanje hrbtenice)

Lezite na hrbet, odročite roke z dlanmi, obrnjenimi navzdol, pokrčite desno nogo na prsni koš ter jo prinesite k levi roki. Objemite se za koleno in poglejte na drugo stran. S tem položajem krepimo medenične in trebušne organe ter sproščamo napetost v spodjem in srednjem delu hrbta.

4. Sedeči razteg

Poiščite ravnotežje na sednicah, dvignite noge vstran, jih pokrčite v kot 90 stopinj ter pred koleni potisnite komolce, ki jih poizkusite iztegniti. Hkrati iztegujete hrbtenico. Asana je odlična za pospeševanje lene prebave.

5. Masiranje

Preprosta vaja, ki jo lahko izvajate kadarkoli in kjerkoli. Stopala postavite v širini ramen, kolena rahlo pokrčite. Dlan si položite na trebuh in s srednje močnim pritiskom krožno masirajte trebušne organe v smeri urinega kazalca.

6. Sukanje vstran

Stopala postavite v širini ramen, pokrčite kolena in iztegnite roke v odročenje ter ob telo, ko se zasukate vstran. Vajo sproščeno izvajajte vsaj 30 sekund.

Kadar imate težave s trebuhom in prebavo, bi bilo seveda priporočljivo spremeniti tudi prehrano. Izogibajte se bele moke, sladkorja in alkohola.

Nataša Zajc, www.natasazajc.com

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri