Kako zjutraj prebuditi telo in ga pripraviti na nov dan

Ste tudi vi med tistimi, ki bi zjutraj radi poležavali še ure? Seveda ima tu nekaj besede količina in kvaliteta spanca, a če se naučite prebuditi telo na pravi način, boste poln/a energije in bolj produktivni čez cel dan. Saj veste, kako pravijo – po jutru se dan pozna.

6. 4. 2018 | Promocijsko sporočilo

Vedno vstajajte (in hodite spat) ob isti uri

Po nekaterih podatkih naj bi bilo najbolj naravno vstajati in hoditi spat z dnevom – torej naj bi se ravnali po dnevni svetlobi. To je sicer težko izvedljivo, še posebej pozimi, ko je mrak že skoraj v času kosila. Vsekakor pa je za trden spanec (in posledično za lažje vstajanje) boljše, če ne strmite dolgo v noč v televizijski, računalniški ali navsezadnje na zaslon telefona.

Prebujanje naj bo nežno

Najbolj naravno je, če se zbudite brez budilke, a verjetnost, da se boste tako zbudili pravočasno, ni preveč velika, kajne? Ker budilka povzroča stres, naj vas zbudi nežna melodija ali pa naravni zvoki, ki naj bodo glasni ravno toliko, da jih ne prespite, sicer pa z jakostjo zvoka ne pretiravajte. Nekateri pravijo, da je dobro po tem ko se zbudimo, še nekaj časa (približno pol ure) poležavati v postelji in pri tem brati knjigo, meditirati ali poslušati mirno glasbo. Tako se dan ne začne v naglici, temveč mirno in zbrano, tako kot se bo v idealnem primeru tudi nadaljeval.

Poskusite prebuditi telo s kozarcem vode

Ker je bilo vaše telo vseh osem ur (oziroma kolikor ste spali) brez vode, jo zjutraj še kako potrebuje. Še bolj kot tisto kavo, ki jo tako z željo pričakujete). Slednji se seveda ni treba odreči, a že s kozarcem vode se osvežite in zbudite metabolizem. Po nekaterih podatkih je dobro, da vsaj pol dnevnega vnosa vode spijete že v prvi polovici dneva.

Zajtrk – najpomembnejši obrok dneva

Prava izbira zajtrka je zelo pomembna, saj vas lahko določena hrana napolni z energijo, druga pa zgolj naredi še bolj utrujene. Predlagamo vam:

  • ovseno kašo,
  • chia puding,
  • sendvič s polnozrnatim kruhom,
  • kosmiče (ki naj ne vsebujejo preveč sladkorja!) z jogurtom in sadjem,
  • zeleno zelenjavo, kot sta špinača in listnati ohrovt – če nisi navajen/a okusa, ju lahko dodaš priljubljenemu smutiju,
  • jajca na kakršenkoli način.

Dan začnite aktivno

Tudi če se vam zjutraj navadno mudi in nimate časa za enourno vadbo, lahko utrip srca pospešite s krajšo, le nekajminutno vadbo. Že s krajšim tekom, sprehodom ali nekaj vajami iz joge je možno prebuditi telo, pospešiti delovanje prebavnega sistema in pridobiti energijo za dan, ki je pred vami.

Preko Športa na klik so voljo tudi jutranje vadbe in treningi, ki se jih lahko udeležite pred službo!

Ste med tistimi, ki bi radi zjutraj telo prebudili aktivno, pa niste povsem prepričani, kako se motivirati in tega lotiti. Veliko centrov ponuja zelo zgodnje vodene vadbe in treninge, ki se jih lahko udeležite že pred službo. Za lažji pregled ponudbe v vašem kraju, vam lahko pomaga tudi rezervacijski portal Šport na klik.

Če nimate idej, kakšno obliko rekreacije bi izbrali oziroma bi radi preizkusili, kaj novega pa se ne želite vezati na posamezno obliko vadbe ali športni center je tu športni rezervacijski portal Šport na klik (za študente pa Študentska vadba).

Preprosto športanje brez vezave!


Šport na klik je rezervacijski sistem, ki vam preko spletne aplikacije omogoča rezervacijo več kot 1000 različnih športnih, družinskih in adrenalinskih aktivnosti v več kot 200 športnih centrih po Sloveniji. Fitnes, joga, vodene vadbe, bazen, savna in še mnogo več - brez vezave, brez članarine, do 60 % nižje cene, že od 3,9 € dalje!

Študentje pa imajo možnost koriščenja ugodnosti preko rezervacijskega portala Študentska vadba, kjer so vadbe, fitnes, bazeni in drugo na voljo že od 2,5 € naprej.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri