Kako si lahko še pomagate, kadar vas ali vašega mladoletnega otroka pestijo zdravstvene tegobe?

S prebiranjem neskončnih strani člankov in forumskih debat na temo zdravja povečujete le lastno zmedenost. Po urah brskanja pogosto ugotovite, da si s pridobljenimi informacijami ne morete veliko pomagati. Tako brezciljno porabljate čas, čeprav veste, da je informacije dobro dobiti čim prej.

24. 12. 2018 | Promocijsko sporočilo

Strokovni odgovori, pojasnila ali napotki so v trenutku, ko jih potrebujete, neprecenljivi. Z zavarovanjem Zdravstveni nasvet  strokovno informacijo pridobite tudi takrat, ko vašega zdravnika ni v ordinaciji. 365 dni na leto od 6. do 22. ure lahko pokličete v Zdravstveno točko. Asistenčni center Zdravstvena točka vam v terminu, ki vam ustreza, uredi telefonski pogovor z zdravnikom družinske medicine – za vas ali za vašega mladoletnega otroka, in to petkrat v enem letu. Zdravnik bo ocenil simptome ali razložil izvid ter priporočil nadaljnje ravnanje.

 

V Zdravstveni točki pa so vselej na voljo tudi medicinske sestre, ki svetujejo, kaj storiti z napotnico, ki ste jo dobili, kje in kako se naročiti na zdravstvene preglede ter na koga se obrniti za nadaljnji nasvet.

 

Ponudbo za zavarovanje Zdravstveni nasvet lahko pridobite kar na spletu. Vsem, ki boste zavarovanje sklenili do konca januarja 2019, bomo prvo leto premije podarili.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri