Video: Joga za boljšo prebavo 2. del

Popolnemu zasuku in jog mudri z eno nogo smo dodali še jogijske položaje stoječa luna in zasuk ter tiger.

9. 12. 2009

1. Stoječa luna in zasuk

Začetni poločaj: stoja razkoračno

Izvajanje: Z vdihom dvignemo roki navzgor in prepletemo prste. Z izdihom se nagnemo na eno stran tako, da so roke čimbolj iztegnjene, ramena stran od ušes, glava ostane v podaljšku trupa. Pazimo, da telo od bokov navzdol ostane čim dlje časa v osnovnem položaju; boki so torej fiksirani.

Z vdihom se zopet vzravnamo in odklon ponovimo še na drugo stran.  Nato z vdihom odročimo ter se z izdihom zasučemo v levo stran, hkrati pa postavimo levo dlan na desni bok, desno dlan pa na levo ramo. Pri tem položaju  se močno zaučemo v bokih. Celoten zasuk ponovimo še na drugo stran.

2. Tiger

Začetni položaj: sed na petah

Izvajanje: Z vdihom prenesite dlani naprej, tako da je lega rok pravokotna na tla. Ob vdihu iztegnite nogo v kolenu in jo dvignite čim višje ter hkrati dvihnite glavo in poglejte navzgor. Z izdihom počasi in kontrolirano prenesite koleno k čelu pri tem pa medenico močno zasučite navznoter. 3-krat ponovite gibanje z eno nogo, nato pa še z drugo.

Sandra Laznik

Video: Joga za boljšo prebavo, 1. del

Joga za prebavo 2. del - Joga za prebavo 2. del

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri