7 preprostih nasvetov, ko nas zabolijo mišice

Bolečine v mišicah imajo različne vzroke. O nekaterih smo že govorili v članku tukaj. Ne glede na to, kaj je vzrok bolečine, pa si jo lahko v primeru blažjih bolečin lajšamo sami. Pri poškodbah ali hujših kroničnih mišičnih bolečinah, pa je potrebna zdravniška pomoč.

7 preprostih nasvetov, ko nas zabolijo mišice (foto: profimedia) profimedia
25. 7. 2018 | Promocijsko sporočilo

Občasne bolečine v mišicah in mišični krči običajno kažejo na odziv telesa na povečane obremenitve, lahko pa tudi na pomanjkanje gibanja, na prekomeren stres in napetosti ipd. Bolečine v mišicah nas lahko spremljajo tudi, ko zbolimo (gripa, prehlad). Vsekakor pa ni nič nenavadnega, če nas po celodnevnem sedenju v službi bolijo mišice. Takrat si lahko najbolje pomagamo kar sami.

Kako?

1. Dovolj spanca

Včasih nas bolečine v mišicah zgolj opomnejo, da smo se preobremenili in da je čas, da se ustavimo in si končno privoščimo potreben počitek. Končno smo se ustavili in se ulegli, a s tem še nismo rešili težav. Tudi naša pozicija med spanjem ter ležišče sta pomembna in lahko vplivata na bolečine – še posebej v predelu križa. Priporoča se spanje na boku. Če spimo na hrbtu, si lahko pomagamo z blazino pod križem ali pod vratom, da imamo spalno pozicijo, ki nam ne bo povzročala bolečin.

2. Zdrava prehrana

Mišice nas lahko bolijo tudi, če nam primanjkuje katerega od vitaminov in mineralov. Še posebej je za mišične krče značilno pomanjkanje magnezija, ki ga lahko dodajamo. Prav tako pa bodimo pozorni na celotno prehrano, ki naj vključuje živila, ki imajo veliko kalcija, kalija in vitaminov B kompleksa. Izogibati pa se velja rafiniranemu sladkorju in ostalim predelanim živilom, ki lahko onemogočajo absorbcijo potrebnih vitaminov.

3. Hidracija

Tako preprosto, a tako pomembno. Še posebej bodimo pozorni v poletnih dneh, da spijemo dovolj vode, saj lahko pomanjkanje tekočine prav tako privede do bolečin v mišicah. Pijmo cel dan po požirkih, ne spijemo celega kozarec takoj, saj gre sicer voda samo skozi telo in se ne more vpiti. Temperatura vode pa mora biti najmanj sobna in ne mrzla.

4. Ne pozabimo na gibanje

Zmerno se gibajmo, privoščimo si sprehod v naravi in ne pozabimo na raztezanje, ki bo pomagalo sprostiti napetosti v mišicah.

5. Pravilna drža in ustrezna ureditev delovnega okolja

Pravilna telesna drža telo obdrži v ravnovesju naravne krivine hrbtenice ali položaja dvojnega S. Zaradi večurnega sedenja se pojavlja obratni učinek, saj je telo zaradi telesne nedejavnosti obremenjeno, napeto in v krču. Računalniška drža današnjega časa zato vodi k bolečinam. Če veliko sedimo, se večkrat na dan (po 30 minutah sedenja) poravnajmo, pretegnimo s sklenjenimi rokami za hrbtom in nad glavo ter pazimo na to, da nimamo prekrižanih nog. Uredimo si pisarno z dobrim stolom in mizo, ki odgovarja naši hrbtenici oz. nam omogoča, da lahko sedimo z vzravnano hrbtenico in stopali pravokotno na tleh.

6. Masaža

Z masažo ali samomasažo izboljšamo cirkulacijo, kar je bistveno za blažitev bolečin, ko so te že prisotne.

7. Znebite se bolečin na naravni način

Lahko si pomagamo s tradicionalnim zdravilom rastlinskega izvora, kremo Rosacta®. Gre za zdravilo z eteričnim oljem rožmarina, ki deluje z dvojno močjo (protibolečinsko in hkrati poveča pretok krvi), in se uporablja za naravno zdravljenje blage bolečine v mišicah ter blagih motenj perifernega krvnega obtoka. Uporabimo ga pri mišičnih bolečinah kot so bolečine zaradi prekomerne telesne aktivnosti (‘musklfiber‘), športne poškodbe (otekline, modrice, zvini, izpahi, nategi), zakrčenost vratu in ramenskega obroča zaradi stresa, bolečine zaradi prisilne drže med delom, bolečine v hrbtenici in boleče ter utrujene noge. 

Rosacta® ob redni uporabi omogoča zdravljenje bolečine neposredno na mestu njenega izvora. Na voljo je v lekarnah brez recepta in je varna za redno ter dolgotrajno uporabo.

Pred uporabo natančno preberite navodilo! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom. Rosacta® je tradicionalno zdravilo rastlinskega izvira za navedeno področje uporabe, ki temelji izključno na podlagi dolgotrajnih izkušenj.



 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri