Pokažimo podporo majhnim slovenskim podjetjem in svojim bližnjim

Zakaj tako hitro in brez premisleka podpiramo ljudi na drugem koncu sveta, ki jih ne poznamo in imajo milijone že tako ali tako brez naše pomoči?

Pokažimo podporo majhnim slovenskim podjetjem in svojim bližnjim (foto: profimedia) profimedia
16. 5. 2018

Ko svetovna zvezdnica Rihanna izda svojo novo šminko, jo ljudje kupijo.

Ko svetovno znan športnik Michael Jordan obuje nove superge, jih ljudje kupijo.

Ko ima ameriški raper nove slušalke, jih ljudje kupijo.

Ko Oprah promovira shujševalni program, se ljudje želijo priključiti. 

Ko ima Beyonce ali latino zvezdnik koncert, plačajo več kot 50 eur za vstopnico. 

Ko prijatelj ali družinski član odpre svojo obrt ali posel, ljudje zmajujejo z glavo in rečejo: "To se ne bo izšlo", "Nekaj mesecev in bo propadel". 

Zakaj tako hitro in brez premisleka podpiramo ljudi na drugem koncu sveta, ki jih ne poznamo in imajo milijone že tako ali tako brez naše pomoči? Hkrati pa najdemo milijon razlogov, zakaj ne podpiramo majhnih podjetij, svojih bližnjih, sosedov ali prijateljev, lokalnih kmetov, ki potrebujejo vsak euro, da nahranijo družino, plačajo najemnino in položnice? Ali res raje dodajamo ničle na bančni račun milijonarjev in korporacij, ki jih mi v resnici ne zanimamo? 

Pokažimo podporo svojim bližnjim! 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri