Čudeži se dogajajo, če verjamete v njih

»Čudeži so kot mozolji. Ko postaneš pozoren nanje, jih najdeš več, kot si si sploh kdaj predstavljal.« Lemony Snicket (ali Daniel Handler)

Čudeži se dogajajo, če verjamete v njih (foto: profimedia) profimedia
28. 3. 2018

Iz knjige E na kvadrat

Načelo volkswagna Jetta 

Na polje neskončnih možnosti vplivate in iz njega črpate v skladu s svojimi prepričanji in pričakovanji.

Dogajanje v našem življenju je neposredna zrcalna slika naših misli in čustev. Prijateljica Linda mi je povedala zanimivo zgodbo o mladi ženski, ki jo je opazovala na nekem letališču. Revica se je mučila s tremi težkimi kovčki. Toda hujša od nerodne prtljage je bila njena drža, ki bi ji težko rekli pozitivna. Z velikim užitkom je ubesedovala svoj nepopisni gnus nad pomanjkanjem pomoči. »Zakaj ta avtobus zamuja?« se je drla. »Kje hudiča je ta avtobus? To je totalno nesprejemljivo!«. Linda je rekla, da bi se ji mladenka celo zasmilila, če ne bi isti avtobus, ki ga je kritizirala, stal meter in pol pred njo z na stežaj odprtimi vrati. Naredil je že dva kroga in se obakrat ustavil, da bi pobral potnike, toda razjarjena ženska ga ni videla. Tako zelo se je predala trpljenju in jezi, da je ostal dobesedno zunaj njene energijske sfere. Zato sem to načelo poimenovala po priljubljenem modelu avtomobila. Kadar v naše polje zavedanja vstopi novi model ali znamka, je nenadoma opažaš vsepovsod. In to se zgodi, kadar usmerimo um v stvari, ki si jih Ne želimo.

Pomanjkanje, nezadovoljstvo in nevarnost niso nič pogostejši kot volkswagen jetta, toda ko jih pripeljemo v svojo zavest, žal prevladajo.

Fiziki pravijo, da obstaja polje ničte točke (polje potencialov), kjer obstajajo vse možnosti. Obstaja možnost, da postanete balerina, in možnost, da postanete poslanka. Spet tretja možnost je, da postanete brezdomka. Kar zadeva polje potencialov, so možnosti neskončne.

To polje možnosti si predstavljam po svoje, nekako kot ogromno veleblagovnico s stotisoči »izdelkov«. Natanko vem, kje kupiti blago, ki ga iščem; sestavljanke, otroške čevlje... Čisto nič pa ne vem o večini preostalih stotisoče izdelkov, ki se nahajajo na policah. Zakaj? Ker niso tisto, kar iščem. To ne pomeni, da jih ni tam. Ne pomeni, da niso prav tako »resnični« kot sestavljanke in čevlji. Pomeni samo, da se jih ne zavedam. Zakaj torej nisem opazila šampona proti ušem v razdelku s kozmetiko, skozi katerega sem se sprehodila že več desetkrat, stokrat? Ker ga nisem iskala.

METODA

Naslednjih 48 ur (to je vse – neboleča dvodnevna zaobljuba) boste aktivno iskali določene stvari. Začeli boste z nečim preprostim – z zelenimi avtomobili. Če pa vztrajate, lahko izberete drugo barvo. Bež, na primer. Prvih 24 ur tega poskusa bo vaša zavestna namera naslednja: »S tem nameravam ves naslednji dan svojega življenja oprezati za bež vozili«. Ne rabite nobene posebne opreme, pomembno je le, da imate oči odprte in da se zavedate namere. Potem pa enostavno opazujte, ali je zaradi vaše zavestne pozornosti okoli vas kaj več bež avtomobilov. 

Drugi dan, v naslednjem štiriindvajseturnem obdobju bo vaša namera najti rumene metulje. Ali vijoličasta peresa. Samo izrazite namero. Moja prijateljica Jeanette je naredila ta poskus januarja na severu michiganskega polotoka; rumene metulje je našla na pisemskem papirju in na papirnatem lončku na rojstnodnevni zabavi hčerkine prijateljice. Neka druga moja prijateljica, Angela, je v letalu brala Skrivnost (The secret). V tej znani knjigi o univerzalnem zakonu privlačnosti je pisalo, naj bralec izrazi namero, da bo dobil zastonj skodelico kave. Angela se je zasmejala, kajti navsezadnje je bila le nekaj metrov stran od nje stevardesa, ki ji bo kmalu postavila tisto klasično vprašanje: »Kavo, čaj, mineralno vodo?«. »To ni čisto pošteno«, je pomislila, pri sebi izrekla namero in nadaljevala z branjem naslednjega poglavja. Toda ko je čez nekaj ur na letališču čakala za zvezo, se je neznanec, ki je v čakalnici sedel zraven nje, nagnil k njej in rekel: »Pravkar so objavili moj let. Toliko moram nesti, da ne morem držati še tega lončka. Niti požirka še nisem naredil. Bi?«

Uganili ste – bila je še vroča Starbucksova bela kava.

Poročilo o poskusu:

Teorija: NA POLJE VPLIVATE IN IZ NJEGA ČRPATE V SKALDU S SVOJIMI PREPRIČANJI IN PRIČAKOVANJI.

Vprašanje se glasi: ALI RES VIDIM SAMO TISTO, KAR PRIČAKUJEM, DA BOM VIDEL?

Hipoteza: ČE SE ODLOČIM, DA BOM POZOREN NA BEŽ AVTOMOBILE IN RUMENE METULJE (ALI VIJOLIČASTA PERESA), JIH BOM TUDI OPAZIL.

Potreben čas: 48 UR

Pristop:

a)     Število opaženih bež (zelenih,…) avtomobilov : ________.

b)     Število opaženih metuljev (ali peres):__________.

Nato pa zamenjajte tisto, kar iščete... Iščite dobro, čudeže, lepa dejanja...

Vir: Pam Grout, E(2), Naredite devet energijskih poskusov, s katerimi si boste dokazali, da z mislimi ustvarjate realnost; Tehniška založba Slovenije, 2014.

Nina Kirbiš

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri