5 načinov do boljšega počutja in sreče

Že Aristotel je postavil srečo kot najvišji ideal človekove eksistence. Torej vse, kar počnemo v življenju, počnemo z namenom, da bi postali srečni in sreča ni nekaj nedosegljivega, prav vsak dan lahko nekaj naredimo za njo, in z nasveti, ki jih razkrivamo v članku, boste lahko poskrbeli, da bo v vašem telesu dovolj hormonov sreče, vi pa boste prekipevali od pozitivne energije.

5. 8. 2019 | Promocijsko sporočilo

S prijetno glasbo do dobrega počutja

Glasba ima neverjetne učinke na naše počutje. Napolni nas z energijo, ko smo utrujeni, nas sprosti, ko smo pod stresom in dviguje naše razpoloženje, ko smo slabe volje. Tudi raziskava, ki so jo opravili na kanadski fakulteti McGill v Montrealu, je pokazala, da se med poslušanjem nam priljubljene glasbe v hipofizi sprošča večja količina hormona dopamin in, ko je v našem telesu dovolj tega hormona, smo dobre volje, imamo veliko energije, motivacije ter smo bolj zbrani. Še bolj blagodejno pa naj bi na naše počutje vplivalo petje in igranje instrumenta. Na Univerzi Oxford so namreč odkrili, da naj bi, zaradi sproščanja endorfinov, petje in igranje, pomagalo lajšati celo bolečine.

Ples odpravlja stres in pomaga izražati čustva

Tudi ples ima na nas zelo podobne učinke kot glasba. Se spomnite, kako smo že kot otroci brezskrbno noreli, in kasneje kot najstniki poplesavali na zabavah, z leti pa smo kar malo pozabili, kakšen užitek lahko prinaša.

Ples je tudi en izmed najboljših načinov za izražanje čustev. Ko se prosto gibljemo po navdihu glasbe, odpravljamo stres, stopamo v stik s seboj, obenem pa se povezujemo še s soljudmi. In kaj pravijo raziskave o plesu? Na Univerzi v Debriju so znanstveniki pacientom, ki trpijo za depresijo 'predpisali' tečaj salse. Udeleženci, ki so devet tednov plesali, so že po štirih tednih opazili, da imajo manj negativnih misli, boljšo koncentracijo in občutijo notranji mir.

Vitamini za srečo in pijača, ki osrečuje

Vitamini in minerali so nujni za tvorjenje življenjsko pomembnih molekul, zato se je potrebno zavedati, da je zdrava in uravnotežena prehrana eden izmed ključnih elementov pri vzpostavljanju ravnovesja telesa in duha. Tako je, poleg serotonina (t.i. hormona sreče), ki igra pomembno vlogo pri doživljanju zadovoljstva, za dobro počutje pomemben tudi vitamin B6. Ta mora biti prisoten za proizvajanje triptofana, pomembne aminokisline, ki je nujna za nastanek serotonina.

Pomemben sestavni del uravnotežene prehrane je tudi uživanje zadostne količine vode in Jana vitamin happy je odlična rešitev, ki nas bo primerno hidrirala in hkrati izboljšala naše počutje, saj vsebuje vitamin C in B6 ter biotin - vsi pa so pomembni za normalno psihološko delovanje. Jana vitamin happy pa je tudi izvrstnega okusa, saj navdušuje s svojim finim okusom pomaranče.

Preprosti rituali in navade, ki polepšajo življenje

Sreča je res stanje duha, a je hkrati močno povezana z našimi dnevnimi navadami, rutinami in rituali, ki nam pomagajo, da poskrbimo zase, ko življenje postane preveč stresno. Ti rituali so povsem preproste stvari, ki jih lahko vnesemo v svoj vsakdan: kratka dihalna meditacija po službi, večerni sprostitveni sprehod, ukvarjanje z dejavnostmi, ki nas veselijo, pisanje dnevnika hvaležnosti itn.

Z masažo do telesnega in duševnega ravnovesja

Za okrepitev in sprostitev telesa jo je že v 5. stoletju pr. n. št. priporočal grški filozof in zdravnik Hipokrat. Danes se jo radi poslužujemo za krepitev delovanja imunskega sistema, za uravnavanje krvnega tlaka, odpravljanje mišične napetosti in stresa. Številne študije pa razkrivajo, da z masažo lahko dvignemo tudi ravni serotonina in dopamina v telesu ter zmanjšamo stresni hormon kortizol. Vse to pojasni, zakaj se po obisku masaže počutimo lahkotno in sproščeno.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri