Video: Preobrazba telesa 4. del

Četrti teden se bomo naučili pravilno izvajati asani kobra in položaj ladjice. Ponavljate pa tudi položaje iz prejšnjih tednov.

27. 5. 2009

KOBRA – bhudžangasana

Začetni položaj: Leže na trebuhu. Dlani so pod rameni, komolci ob telesu, čelo počiva na tleh.

Potek: Ob vdihu se oprite na dlani, lopatice potisnite čim bolj skupaj in dvignite trup čim višje. Podaljšajte vrat, pogled usmerite naprej, potisnite ramena navzdol, trebušne mišice pa močno napnite, da boste podprli hrbtenico. Komolci naj bodo še vedno ob telesu. Stopala so v širini bokov ves čas na tleh. Zadržite za en vdih in izdih, nato pa se počasi vrnite v začetni položaj.

Pozitivni učinki: Krepi zgornji del hrbtenice in povečuje prožnost, spodbuja delovanje ledvic, jeter in prebavnega sistema. Povečuje prekrvavljenost notranjih organov. Poživlja.

Opozorilo: Ne vadite pri dimeljski kili in po operaciji trebuha.

POLOŽAJ LADJICE – navasana


Začetni položaj: Sedenje s pokrčenimi nogami v kolenih in z rokami ob telesu. Poravnajte hrbtenico, sprostite ramena.

Potek: Z vdihom se nagnite nekoliko nazaj, primite se pod koleni in dvignite stopala od tal. Z izdihom iztegnite noge navzgor in postavite roki vzporedno s tlemi. Noge, roke in celoten trup naj bo napet, ramena spuščena navzdol. Zadržite za nekaj vdihov in izdihov, nato se zopet primite pod koleni in se vrnite v začetni položaj. Večkrat ponovite.

Pozitivni učinki: krepi nožne, trebušne in hrbtne mišice. Usklaja delovanje živčnega sistema. Pospešuje prebavo. Poživlja. Preprečuje depresijo.

Sandra Laznik

Kobra in položaj ladjice - Kobra in položaj ladjice

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri