Ujemimo poletje v naš dom

Lahko si vzamete kakšno uro le zase, si privoščite masažo, sprehod, večer v savni, blagodejno kopel... In zopet se boste počutili kot na počitnicah. Naj spomin na poletje ne bo le spomin na konec lepega.

Pričarajte si večno poletje (foto: Shutterstock) Shutterstock
26. 9. 2011

Pomembno je ohranjati ritem

Ko smo na dopustu pogosto pozabimo na ritem spanja. Spat gremo, ko smo utrujeni in tudi jutranje poležavanje nam prija. Takrat živimo nekako po lastnem ritmu. Pogosto se zgodi, da pridemo z dopusta še bolj utrujeni, ta naravni ritem nato izgine, mi pa pademo v stresni delavnik. Za boljšo koncentracijo in počutje bi pomagal že 15-minutni opoldanski spanec ali pa počitek med odmorom za kosilo v službi. Če imate možnost za to, jo izkoristite.

Večno poletje si pričarajte z malimi zakladi

Že ko ste na počitnicah, pomislite na čas, ko se boste doma nostalgično spominjali brezdelnih dni in se veselite pozitivnih stvari. Lep spomin na počitnice, ob vrnitvi k izzivom vsakdanjika, bodo v hišo prinesli spominki, ki jih lahko naberete in prinesete domov. Z njimi lahko okrasite luč ali naredite okvir za sliko.

Zagotovo pa vas bo na prostrane peščene plaže popeljala krema za sončenje, ki jo lahko uporabite namesto mleka za telo. Ko boste zvečer zaprli oči, vas bo vonj kreme zazibal v prijetne spomine.

Lepi rituali

Vstanete bolj zgodaj in si privoščite dolg zajtrk, pred spanjem preberete nekaj strani v knjigi, poslušate najljubšo glasbo. Za kosilo pojejte solato s paradižnikom, mocarelo in baziliko … Kot bi bili v Toskani. Veliko je zvijač, s katerimi lahko prelisičite vsakdanjo rutino in dolgčas.

Privoščite si nekaj ritualov, ki vas bodo sprostili in s katereimi si boste nabrali moči za naprej.

Pot v neznano

Odpravite se na izlet. Kar tako...  Nekam, kjer še niste bili. Pojdite sami ali pa s prijatelji. Lahko sedete tudi na vlak ali avtobus, skratka, naredite si dan tako, kot si ga prej ne bi nikoli. Odkrili boste marsikaj novega in zanimivega. Kot bi bili na počitnicah.

Sproščanje s preprostimi vajami

Prevetrite si glavo

Z vsemi desetimi prsti masirajte glavo. Začnite na čelu in se prek zgornjega dela glave pomikajte proti vratu. Na koncu še nekaj masažnih gibov okoli ušesa in začutili boste, da ste sproščeni in osvobojeni slabih misli.

Umirjeno dihanje

Zaprite oči, s palcem zaprite eno nosnico in umirjeno dihajte pet minut. Nato zamenjajte položaj in zaprite drugo nosnico. Sprostitev zagotovljena.

Za gibljive noge

Sedite in si z rokami masirajte podplat. Masaža naj bo krepka in naj traja vsaj tri minute. Masirajte vse do gležnja, zlasti če čutite, da imate zatečene noge.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri