Čiščenje po korakih

Včasih se ne zavedamo, da svojemu telesu nalagamo preveč, ali pa si tega niti ne želimo misliti. Vas morda kdaj kaj opozarja, da bi ga bilo dobro razbremeniti? 

5. 2. 2019 | Promocijsko sporočilo

Marsikdo svoje telo obremenjuje z neustreznim načinom življenja. Morda je to neustrezna in/ali preobilna prehrana, ki lahko vsebuje veliko pesticidov in aditivov, tudi klorirana voda, pa preobilica stresa in premalo gibanja, pretiravanje z alkoholom in cigaretami. Če smo ga dolgo 'zastrupljali' in s tem obremenjevali jetra, ledvice in prebavni trakt, pa se je razstrupljanja smiselno lotiti postopoma. Hitra sprememba prehranjevanja lahko namreč na začetku razstrupljanja povzroči neprijetne učinke, kot so slabost, glavobol, omotičnost in vrtoglavica, pomanjkanje energije.

Kakšni so znaki, da je naše telo preobremenjeno?

Oslabljena črevesna stena v krvni obtok spušča škodljive snovi, jetra so preobremenjena s strupi, ki jih ne morejo sproti izločati, ti pa lahko sčasoma okvarijo imunski sistem, živčevje, mišice in sklepe ter porušijo hormonsko ravnovesje. Najpogostejši znaki, da je telo zastrupljeno, so utrujenost oziroma pomanjkanje energije, alergije, glavobol, prebavne težave, izpuščaji, znojenje, zvonjenje v ušesih, preobilno nastajanje sluzi, nepravilen srčni ritem, okorelost udov, nihanje razpoloženja.

Korak za korakom

Hrana, ki jo zaužijemo, se v prebavnem traktu razgradi na majhne delce, ki prehajajo v kri, z njo pa potujejo do jeter. Jetra opravijo pregled krvi in ločijo za telo koristna hranila od škodljivih sestavin, ki jih mora telo izločiti. Razstrupljanje v jetrih poteka v dveh korakih. V prvem koraku encimi in kisik spremenijo obliko toksinov, da jih telo pozneje lažje izloči. Iz telesa jih nato odplakneta žolč in urin. Če koraka nista usklajena, se lahko zgodi, da odvečne snovi ponovno zakrožijo po telesu in se naložijo na mesta, kjer lahko organizmu škodijo.

Če se odločimo očistiti jetra in ledvice ter izločiti večino strupenih snovi iz telesa, moramo čim bolj spodbuditi delovanje encimov, pri čemer nam lahko pomagajo določena živila, kot so limone, jabolka, brusnice, rastlinska olja z visoko vsebnostjo maščobnih kislin omega 3, omega 6 in omega 9 (laneno olje, olivno olje, olje iz avokada), brokoli, zelje in brstični ohrovt, avokado in rdeča pesa, peteršilj, rožmarin in kurkuma, regrat, pegasti badelj. Za prve korake čiščenja jih lahko redno umeščate na svoj jedilnik in se ob tem seveda izogibate predelani in težki hrani.

 

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri