Kako komunicirajo zračna znamenja?

Dvojčka, Tehtnica in Vodnar so prepričljivi v komunikaciji, če ne pripovedujejo tujih zgodb, temveč govorijo iz lastnih izkušenj

5. 4. 2015

Lahkota družbenega vedenja

Osebe s poudarjeno zračno energijo živijo v svoji glavi. Hiter in aktiven um občuduje svet idej, išče znanje in družbeno sprejetost. Zračni um je objektiven, vse opaža skozi prizmo idej, ki so bolj urejene in popolne od resničnosti. Zanima ga, kaj drugi mislijo in kako bodo reagirali na njegova prepričanja.

Odprtost do drugih in radovednost spodbujata sposobnost komunikacije. Ena od njihovih najpogosteje izrečenih besed je ''zakaj'' in pogosto vam bodo zastavljali vprašanja. Čeprav so zelo zgovorni, ne boste imeli občutka, da vas pozorno poslušajo. Občutek imate, da znanje, s katerim izjemno dobro barantajo in njihovi nasveti ne prihajajo iz srca.

Toda njihov šarm in lahkotnost družbenega vedenja so vedno zabavni, privlačni in se jim ni mogoče upreti. Njihov jezik je včasih hitrejši od misli. Hiperaktiven um jih pogosto vodi v nervozna stanja. Težko ga bodo umirili, in ne glede na to, kako zelo potrebujejo meditacijo, jim to predstavlja velik izziv.

Kaj je resnica?

Zelo so radovedni, kadar gre za medčloveške odnose. Včasih jih to vodi k pretiranemu vpletanju v tuja življenja, pa tudi k obrekovanju. V najboljšem primeru se bodo angažirali pri družabnih in dobrodelnih dogodkih, kjer bodo izkoristili svoje komunikacijske veščine, da bi privabili pozornost na občutljive teme.

Zračnim znamenjem je pomembna družbena sprejetost. V občutljivih situacijah bodo spretno usklajevali dejstva in izkoristili taktiko izmikanja. Vodnarju je resnica pomembnejša od družbene sprejetosti, Tehtnica pa bo omilila svoja prepričanja, ker želi biti popularna. Dvojčka sta nenehno v procesu učenja in pridobivanja novih spoznanj, zato je zanju resnica spremenljiva kategorija.

Svojo komunikacijo bodo izboljšali, če se osredotočijo na ožje število področij, namesto da se radovedno posvečajo mnogih temam. Morali bi bolj pozorno poslušati sogovornike, z več sočutja, in ne prekinjati sogovornika. V komunikaciji bodo prepričljivi, če ne pripovedujejo tujih zgodb, temveč govorijo o tistem, kar izhaja iz njihovega lastnega izkustva.

Senka Ljubić

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri